Vážení zákazníci, o vánočních svátcích a ve dnech 27.12.-1.1. bude naše prodejna zavřena.
Neohodnoceno

GIANT Trance X Advanced SX Kelp Forest

Pokud pro vás zdvihy, které nabízí nový Trance X Advanced, nejsou úplně dostačující a navíc byste chtěli rovnou menší zadní kolo, pak je Trance X Advanced SX vaší jasnou volbou. Navržen je totiž jako full-time mullet a naladěn je na zdvihy 160/145 mm. Očekávat tedy můžete extra vysoký faktor zábavy, ale zvládnete s ním i dlouhá stoupání, která musíte zdolat, abyste si užili další parádní traily a sjezdy. Nechybí možnost úpravy geometrie a je tu samozřejmě i úložný prostor v rámu.

Velikost
Zvolená varianta není k dispozici. Reset vybraných parametrů.
Možnosti doručení
Na dotaz Na dotaz Na dotaz Na dotaz Zvolte variantu
Kód: 1109008104 1109008105 1109008107 1109008108 Zvolte variantu
Značka: Giant
161 999 Kč
Kategorie: Pánská kola 29"

Hlavní přednosti

Karbonový rám s odpružením Maestro

Trance X Advanced SX je postaven na karbonovém rámu Advanced Composite s moderní trailovou geometrií, díky níž je kolo mimořádně stabilní ve sjezdech a zároveň překvapivě svižné ve výjezdech. Zadní odpružení Maestro poskytuje zdvih 145 mm a vpředu s ním perfektně spolupracuje 160 mm vidlice. Ve spodní rámové trubce je integrovaný úložný prostor na věci, které chcete mít vždy po ruce na snadno přístupném místě.

 

  • Velikost S,M,L,XL
  • Barva
    Kelp Forest/Chrome
  • Rám
    Advanced-Grade Composite front and rear triangles, 145mm Maestro suspension, 12x148mm thru-axle, 27.5-inch rear wheel compatible, flip chip - Maestro 3, flip chip - headset, integrated down tube storage and under-top tube storage mounts
  • Vidlice
    Fox 36 Float Performance Elite, 160mm, GRIP 2 damper, 15x110 Kabolt X, 44mm offset
  • Tlumič
    Fox Float X Performance Elite, two-position LSC adjust, 185/55, custom tuned for Giant
  • Řídítka
    Giant Contact TR35, alloy, 780x35mm, 20mm rise
  • Gripy
    Giant Tactal Pro Single Lock-On, 132x35mm
  • Představec
    Giant Contact SL 35 S:40mm, M:40mm, L:50mm, XL:50mm
  • Sedlovka
    Contact Switch AT dropper, remote S: 110-140mm travel / 30.9 x 395mm M: 140-170mm travel / 30.9 x 470mm L: 170-200mm travel / 30.9 x 530mm XL: 170-200mm travel / 30.9 x 530mm
  • Sedlo
    Giant Romero SL
  • Pedály
    -
  • Řazení
    Shimano SLX M-7100, 1x12
  • Přesmykač
    -
  • Přehazovačka
    Shimano SLX M-7100
  • Brzdy
    Shimano Deore BR-M6120, hydraulic, four piston, Shimano RT-66 rotors [F]203mm, [R]180mm
  • Brzdové páky
    Shimano Deore BL-M6100
  • Kazeta
    Shimano SLX M7100, 10x51
  • Řetěz
    KMC X-12
  • Kliky
    Shimano MT512-1, 30t, 55mm chainline S:165mm, M:170mm, L:170mm, XL:170mm
  • Střed
    Shimano, press fit
  • Ráfky
    Giant TRX WheelSystem, carbon, hookless, 30mm inner width, 40mm outer width, 22mm height, Wide Guard Technology
  • Náboje
    [F] Giant MTB alloy, six-bolt [R] Giant MTB alloy, 72t POE (Points of Engagement), six-bolt, MicroSpline driver body
  • Dráty
    Sapim, 28, straight pull, DBL Technology
  • Pláště
    [F] Maxxis Minion DHF, 29x2.5 WT, 3C 60 tpi, MaxxTerra, EXO, TR [R] Maxxis Dissector 27.5x2.4 WT, 60 tpi, 3C MaxxTerra, TR, tubeless
  • Doplňky
    tubeless prepared, 2.5" max tire size, 34t max chainring size, 3M tailgate protector, down tube and chainstay protection

 

Nastavitelná geometrie

Třípolohový systém flip chip umístěný ve spoji vahadla a horních vzpěr zadní stavby umožňuje vyladit geometrii kola s ohledem na terén, styl jízdy a velikost zadního kola. Dále je tu nový flip chip hlavového složení, kterým se upravuje reach (tj. délka rámu) – díky této možnosti můžete kolo nastavit na krátký, střední nebo dlouhý reach. Všechna tato jemná nastavení optimalizují vaši jízdní pozici pro lepší ovladatelnost a stabilitu, ať už vás kolo zavede kamkoli.

Konfigurace mullet

Trance X Advanced SX je postaven jako full-time mullet, tedy s přední kolem 29“ a zadním 27,5“. Přední kolo 29“ zajišťuje rychlost, stabilitu a kontrolu nad přední částí kola, což oceníte především v hodně rozbitém terénu, ve kterém větší kolo bude lépe překonávat všechny nerovnosti. Oproti tomu menší zadní kolo zvyšuje hbitost a hravost kola a zvětšuje vzdálenost mezi sedlem a zadním pláštěm, což je ideální především pro jízdu v hodně prudkém a technickém terénu.

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole: